Din vagt

Her finder du alt, hvad du skal vide om din vagt som frivillig på COPENHELL.

Dette afsnit gælder kun COPENHELLs frivillige
(Troopers, Fighters, Warriors, Hellraisers & Hardcore Helpers)

Billet

Når du har fået tildelt dine vagter og har accepteret dem, vil du kunne hente din billet på din profil på Copenhellcrew.

Som frivillig får du adgang til alle 4 dage på festivalen. Derudover får du også adgang til vores særlige frivilligområde Satans Baghave, hvor du foruden frivilligbaren finder masser andre sjove og hyggelige aktiviteter igennem festivalen!

 

Dit armbånd

Du kan hente dit armbånd til vores pre-event på Onkel Dannys Plads i København den 14.-17. juni samt i Crew check-in på pladsen. Vær derudover også opmærksom på vores nye regler for legitimation ifm. udlevering af Crew-armbånd. Læs om dem her.

Armbåndet er personligt og må under ingen omstændigheder videregives til andre. Hvis du får problemer med dit Crew-armbånd, skal du henvende dig i vores chip-support.

Kan du af erhvervsmæssige årsager ikke have dit armbånd på mellem dine vagter, skal du henvende dig på Crew-kontoret. Hvis du er nødsaget til at afklippe dit armbånd og du ikke er på pladsen, skal du først kontakte Crew-kontoret og lave en aftale herom. Du kan kontakte os på frivillig@copenhell.dk eller på telefon +45 53 66 96 66.

 

Når du møder

Når du er frivillig på COPENHELL, skal du checke ind og ud i forbindelse med hver vagt. Dette gøres i Crew check-In. I nogle tilfælde skal du checke ind og/eller ud på Crew-kontoret eller hos din holdleder. Hvis det er tilfældet, får du besked om dette. Det er meget vigtigt, at du husker at checke ind og ud på dine vagter!  

Når du møder ind på din første vagt, skal du igennem Crew Check-in, hvor du får dit Crew-armbånd på samt checker ind og ud på vagter. Hvis du er tildelt mad- og drikkebilletter, er disse på din chip på Crew-armbåndet.

Vi vil meget gerne henstille til, at du kun bruger Crew Check-in som indgang, hvis du skal på vagt. Hvis du ikke skal på vagt brug da hovedindgangen.

 

Mødetid

Mødetidspunkter og mødested fremgår af din vagtoversigt i Copenhellcrew. Læs mere om Copenhellcrew her.

Sørg altid for at komme i god tid, så du er klar til at arbejde fra din vagt starter. Vi anbefaler at du kommer mindst 15 minutter før, så du kan nå at checke ind m.m. Hvis du også skal have Crew-armbånd på, så sæt lidt mere tid af.

 

Pauser og mad

Vi skal alle sammen huske at spise, drikke og holde pauser i løbet af en vagt! Din holdleder vil sørge for at informere dig om, hvor og hvornår der holdes spisepause.

Vi sørger for god forplejning i forbindelse med dine vagter og det er vigtigt for os, ingen går sukkerkolde eller mumificerer af tørst. Læs mere om mad og drikke her.

Små pauser derudover er også vigtige, men sørg for at holde dem i overensstemmelse med arbejdet. Hvis du skal afløses på din vagt, er det meget vigtigt, du ikke forlader din plads, før du er afløst.

 

Crew-området

I forbindelse med dine vagter, har du også adgang til Crew-området, hvor du finder bl.a. Restaurant Skærsilden og HELLpdesk. Hvis du ikke er på vagt eller har et ærinde, beder vi dig om ikke at opholde dig i Crew-området.

 

Garderobe

Vi sørger selvfølgelig for at passe godt på dine ting, når du er på vagt.

Vi er ved at finde en dødlækker garderobeløsning til 2025 og opdaterer siden så snart, vi har mere information klar.

 

HELLpdesk

Hos HELLpdesk kan du få hjælp til stort og småt, hvis du er frivillig. Vi er her for at give dig den bedst mulige oplevelse som frivillig og vil altid gøre vores bedste for at hjælpe dig.

HELLpdesk finder du i Crew-området.

 

Op- og nedtagningsperioden

I opbygnings- og nedtagningsperioden er festivalpladsen lukket for alle, som ikke er på vagt. Du er velkommen til at komme og få dit armbånd på før din første vagt, men vi kan ikke give adgang til pladsen, før du har vagt.

 

Bagområder

Du må udelukkende opholde dig i bagområder, hvis du har et ærinde og/eller er på vagt. Overtræder du dette, kan det medføre sanktioner. Læs mere i Regler og Vilkår.

 

Påklædning

Vi anbefaler praktisk og behagelig påklædning, som gerne må blive beskidt.

Husk også godt fodtøj, regntøj, en ekstra trøje og solcreme i tasken. Vejret har det med at skifte mellem at være en blanding af bagende sol og voldsomme regnskyl, så forbered dig på det hele.

Det vil være muligt at opbevare sine ting enten i Crew-området eller i nærheden af din arbejdsplads, mens du er på vagt.

 

Sikkerhedssko

Arbejder du før eller efter festivalen, vil du med stor sandsynlighed blive påkrævet at gå med sikkerhedssko. Tag meget gerne selv sikkerhedssko med (de SKAL være godkendt i kategori S1P, S3 eller S5). Vi låner også sikkerhedssko ud, men husk da meget gerne et ekstra par tykke sokker, så de med sikkerhed er behagelige at have på.

 

Toilet og bad

Der er toiletter rundt omkring på pladsen; antallet varierer dog efter, hvornår i perioden du har vagt. Du kan altid spørge din holdleder eller hos HELLpdesk, som kan henvise dig til nærmeste toilet.  

Under festivalen vil der være mulighed for at tage bad på campingpladsen for dem, som overnatter på camping.  

Overnatter du ikke på camping, men har behov for at tage et bad i forlængelse af din vagt, vil der være badefaciliteter til rådighed i nærheden af Crew-kontoret.